PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : مراحل ثبت نمایندگی خارجی توسط موسسه



sabt 3
01-08-2018, 04:58 PM
مراحل ثبت نمایندگی خارجی (https://sabt3.com/services/%D8%AB%D8%A8%D8%AA-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D8%AE%D8%A7%D8%B1%D8%AC%DB%8C/) توسط موسسه
در ابتدا باید با داشتن مدارک مربوطه به موسسه مراجعه کنید تا با توجه به محدودیت هایی که برای انتخاب اسم وجود دارد، طبق راهنمای انتخاب اسم، نام شرکت توسط شما و مسئول تعیین نام انتخاب شود. توجه داشته باشید که نام اخذ شده عین نام کامل شرکت خارجی با ذکر شعبه یا نمایندگی باشد و از ترجمه نام آن شرکت و یا اختصار آن خودداری کنید.
پس از انتخاب نام و گذشتن از اولین مرحله، مدارک تکمیلی شما به قسمت پذیرش تاسیس اداره ثبت شرکت ها ارسال می شود تا اطلاعات شما در سیستم مکانیزه سازمان وارد شود.
توجه داشته باشید که در واحد پذیرش اداره ثبت شرکت ها رسیدی که در آن تاریخ مراجعه ثبت شده است را دریافت کنید.
اصل رسید در تاریخ مشخص شده به قسمت اعلام نتایج جهت مطابقت و تائید صحت اطلاعات درج شده در سیستم و تعیین کارشناس تاسیس ارسال می گردد.
پس از ممیزی شکلی و ماهیتی در مرحله ی کارشناسی و در صورتیکه موضوع فعالیت شما نیاز به اخذ مجوز نداشته باشد آگهی پیش نویس تاسیس شرکت شما تهیه می گردد.
اگر موضوع فعالیت شرکت شما نیاز به اخذ مجوز داشته باشد، نامۀ استعلام آن صادر می گردد.
بعد از اینکه پیش نویس تاسیس شرکت شما تهیه و تکمیل شد، می توانید از طریق بانک یا دستگاه POS مستقر در اداره و یا از طریق شعب مختلف بانک ملی ایران کلیه حقوق ثبتی که در پایین پیش نویس ذکر شده است را پرداخت کنید.
پس از پرداخت هزینه ها باید امضای رئیس اداره یا معاون او را اخذ نمایید.
در این مرحله ی ثبت مفاد پیش نویس آگهی تائید شده جهت تکمیل، امضا و دریافت گواهی ”ثبت با سند برابر است” در دفتر ثبت شرکت ها به ثبت می رسد و شماره ثبت و شناسه ملی اشخاص حقوقی به آن ها تعلق می گیرد.
پس از اخذ آگهی تاسیس از دبیرخانه، نسخه اصلی آن را به نماینده ی روزنامه رسمی مستقر در اداره جهت پرداخت هزینه های چاپ و دریافت رونوشت برابر با اصل آن تحویل می دهید.
از آگهی تأسیس شعبه یا نمایندگی شرکت خارجی یک نسخه به واحد روابط عمومی مستقر در اداره ثبت شرکت ها تحویل می دهید تا جهت صدور رسید مربوطه و درج در روزنامه کثیرالانتشار اقدام شود.