PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : روشهایی برای افزایش فروش در سایت فروشگاهی



wone
12-26-2018, 11:38 AM
در دنیای پر*سرعت امروز ما، همه به دنبال نتیجه* های فوری هستند. ما می *خواهیم غذایمان سریع* تر آماده شود، به *سرعت با افراد ارتباط برقرار کنیم و زمانی *که بارگذاری وب* سایت مورد نظرمان بیشتر از پنج ثانیه طول بکشد، بی* تاب می* شویم.

این امر برای کسانی که می *خواهند فروش حاصل از وب *سایتشان را افزایش دهند نیز صادق است. اما همان *طور*که بورلی سیلز گفت "مکانی که ارزش رفتن دارد، میان *بر ندارد."
خوشبختانه، راه*هایی وجود دارد که می*توانید وب *سایت خود را بهینه کنید تا به فروش بیشتر آن کمک کنید. می دانیم که همانند بیشتر شیوه*های بازاریابی دیجیتال، اندکی زمان نیاز است تا نتایج را مشاهده کنیم.
1. صفحه *ی خانه را ساده نگه دارید و بازدیدکننده خود را گیج نکنید.

این کار ممکن است برایتان تعجب* آور باشد، چرا* که بسیاری از افراد فکر می *کنند اگر تا حد ممکن محصولات متعدد را در صفحه*ی خانه *شان پیشنهاد کنند، طیف گزینه* های بیشتری به بازدیدکننده *هایشان داده*اند.
ارائه*ی محصولات کمتر در صفحه*ی خانه به همراه توصیف متنی بیشتر برای موضوعی خاص است که فروش سراسری را افزایش خواهد داد. این کار جواب خواهد داد چرا *که به شرکت شما امکان می *دهد روی یک یا دو محصول خاص تمرکز کرده و پرسش*های احتمالی بازدیدکننده*ها را پاسخ دهد. بنابراین در طراحی سایت فروشگاهی (http://webone.co/fa/صفحه/طراحی-سایت-فروشگاهی) باید به این نکته توجه شود.
صفحه*ی خانه*ی Electronic Arts نمونه*ای برجسته از سادگی و تاثیرگذاری است. آنها با* این *که هزاران عنوان شرط*بندی ارائه می *دهند، اغلب فقط چند عنوان اخیر را در صفحه*ی خانه را خواهید دید. همچنین، دقت کنید که آنها در قسمت بالای تیتر اصلی خود اغلب فقط چند جفت از دکمه* های فراخوان را ارائه می* کنند.
2. ویدئوهایی را به صفحه**های تبدیل اصلی خود اضافه کنید

ماشابل ادعا می *کند که اضافه کردن ویدئوها به برخی از صفحه* های فرود (صفحه ای که کاربر برای اولین بار با آن صفحه وارد سایت شما می شود) برتر منجر به افزایش تبدیل *ها تا حدود 86 درصد می* شود!
مغز ما اطلاعات بصری را حدود 60000 بار سریع *تر از اطلاعات متنی پردازش می *کند که یعنی بازدید*کننده*های سایت شما اطلاعات را از راه ویدئوها بهتر دریافت می*کنند تا از طریق خواندن متن. اطلاع از محصولات یا خدمات شما از طریق ویدئو اثربخشی بیشتری خواهند داشت. Ditto Residential نمونه *ای عالی از اضافه کردن ویدئو به صفحه *ی خانه* است. نه تنها صفحه*ی خانه* شان بسیار جذاب است، بلکه ویدئوی بزرگ و باکیفیتشان قطعا توجه هر بازدیدکننده*ای را جلب می*کند.