PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : آموزش بهینه سازی سایت



esmalsolgi
01-21-2019, 04:28 PM
بر خلاف باور غالب، سئوی کلاه خاکستری چیزی بین سئوی کلاه سفید و سئوی کلاه سیاه نیست. در واقع بهینه سازی سایت (https://fardadigital.com/search-engine-optimization/) به وسیله ی سئوی کلاه خاکستری شامل یک سری تکنیک خاص می باشد که از دید گوگل قانونی نیستند ولی پیاده سازی درست آن ها مشکلی برای سایت شما به وجود نمی آورد. در واقع این نوع سئو را افرادی انجام می دهند که از کارهای غیر قانونی واهمه دارند ولی صبر لازمه برای به نتیجه رسیدن سئوی کلاه سفیدشان را نیز ندارند.

برای انجام سئوی کلاه خاکستری همواره باید حواستان جمع باشد تا از آخرین تغییرات و به روز رسانی ها در الگوریتم های گوگل با خبر شوید. در غیر این صورت کوچکترین خطایی که در پیاده سازی سئوی کلاه خاکستری از سوی شما رخ دهد برابر با جریمه شدن سایتتان و از دست رفتند زحمات چند ماهه ی شما خواهد بود.

آیا استفاده از سئوی کلاه خاکستری اشتباه است؟
در پاسخ به این سوال باید گفت که خیر، اما به این نکته نیز باید توجه داشته باشید که تکنیک هایی که در سئوی کلاه خاکستری استفاده می شوند نیاز به دانش سئویی بالایی دارند. یعنی شما نقطه ضعف الگوریتم ها را بشناسید و بدانید که در چه زمانی از چه تکنیکی استفاده کنید. اگر تمام این توانایی ها را در خود می بینید. سئوی کلاه خاکستری می تواند یکی از راه های موثر برای بهینه سازی سایت شما باشد. در غیر این صورت به شما توصیه می کنیم وقت خود را صرف این کار نکنید تا هم وقتتان هدر نرود و هم سایتتان پنالتی و جریمه نشود.

در ادامه قصد داریم تکنیک هایی که در سئوی کلاه خاکستری باید آن ها را انجام دهید به شما معرفی کنیم. حواستان باشد که این تکنیک ها همگی امتحان شده اند پس در انجام آن ها دقت کافی را به خرج دهید.