پتینه کاری روی سقف

[IMG]http://mojtabaparsaei.com/Content/Upload/Post/868b5714fc1a4956b2b57e1d060f2499.jpg[/IMG]

سقف منازل نیز یکی دیگر از قسمت هایی است که روی دکوراسیون و زیبایی خانه نقش مهمی دارد و افراد زیادی از روش های مختلف مثل پتینه کاری سقف ، رنگ کردن و کناف کاری یا حتی نور پردازی استفاده میکنند.

اگر شما وارد خانه ای شوید که سقف و دیوار های ساده و بی روحی داشته باشند دل شما را میزنند به همین علت میتوانید ابتدا گچبری سقف را انجام دهید و بعد از آن با روش های مختلف پتینه کاری سقف را انجام دهید.

در تکنیک پتینه کاری با استفاده از رنگ، پتینه کار با کمک از یک پارچه یا اسفنج به ایجاد یک طرح روی سطح رنگ کاری شده می*پردازد. این تکنیک برای سقف بسیار مورد پسند است و بسیاری از کارفرمایان از این طرح استقبال کرده*اند.

بهتر است برای سقف های کوتاه و سقف اتاق خواب ها از پتینه کایر با رنگ استفاده کنید و برای سقف های بلند از پتینه کاری با ورق طلا و نقره یا حتی طرح های دیگر استفاده کنید.البته لازم به یادآوری است که پتینه کاری از آنجایی که جزء سبک دکوراسیون داخلی کلاسیک به حساب می*آید برای خانه*های با متراژ بالا مناسب است.در صورت نیاز به این خدمات مجموعه مجتبی پارسایی روی لینک کلیک کنید.http://mojtabaparsaei.com/blog/34/%D9%BE%D8%AA%DB%8C%D9%86%D9%87-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C